شیائومی تلویزیون هوشمند ۸۲ اینچی Xiaomi Mi TV Master با فناوری مینی LED را معرفی کرد

۱۳۹۹/۱۰/۱۶
شیائومی اولین تلویزیون LED هوشمند ۸۲ اینچی جهان را معرفی کرد.

گزارش شده است که این شرکت چینی دو نسخه از دستگاه (Xiaomi Mi TV Master) را با وضوح ۴K منتشر کرده و نسخه دیگر نسخه Extreme با وضوح ۸K است.
شیائومی تلویزیون هوشمند ۸۲ اینچی Xiaomi Mi TV Master با فناوری مینی LED را معرفی کرد
.

Xiaomi Mi TV Master
نسخه Extreme Edition دارای رزولوشن ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل است که چهار برابر بیشتر از رزولوشن ۴K است. این صفحه نمایش از فناوری ۱۰ بیتی ، HDR10 ، Dolby Vision و HLG پشتیبانی می کند و ۹۸٪ از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. این تلویزیون همچنین دارای سطح روشنایی ۲۰۰۰ نیت با سطح کنتراست ۱:۴۰۰۰۰۰ می باشد.

فناوری Mini-LED راه کار محلی کم نور (لوکال دیمینگ) پیشرفته با ۹۶۰ ناحیه است ، هر منطقه دارای ۱۶ LED متصل به موتورهای اختصاصی است که می تواند در ۴۰۹۶ مرحله روشنایی آن را کم کند. اندازه این لامپ ها کوچک است و طول هر یک کمتر از یک دهم میلی متر است.

تلویزیون جدید شیائومی دارای پردازنده Novatek ۷۲۶۸۵ با پردازنده گرافیکی Mali-G۵۱ MP۴ است. پشتیبانی از شبکه های ۵G و یک موتور هوش مصنوعی که ۲۲ الگوریتم افزایش تصویر را اجرا می کند.

نسخه Extreme Edition شیائومی همچنین دارای ۸ بلندگوی جمع شونده از جمله دو تقویت کننده با فرکانس پایین و دو تقویت کننده با فرکانس متوسط ​​است. این نسخه با قیمت معادل ۷۳۵۰ دلار در چین موجود است.

نسخه شیائومی Mi TV Master Edition در ابعاد ۸۲ اینچ ارائه می شود ، اما تنها در وضوح ۴K و سرعت تازه سازی بالا ۱۲۰ هرتز است و با ۲۴۰ منطقه کم نور محلی و ۴۰۶۹ سطح روشنایی در فناوری mini-LED ارائه می شود. این نسخه همچنین از سطح روشنایی ۱۰۰۰ نیت و سطح کنتراست ۱:۴۰۰۰۰۰ پشتیبانی می کند.

این نسخه شامل پردازنده MediaTek ۹۶۵۰ و پردازنده گرافیکی Mali-G۵۲ MC۱ است. این نسخه شیائومی از ۲۱ اکتبر با قیمتی معادل ۱۴۵۰ دلار در دسترس است.
..