Realme اولین تلویزیون هوشمند جهان را با فناوری SLED معرفی می کند

۱۳۹۹/۱۰/۲۱
Realme اولین تلویزیون هوشمند SLED 4K جهان را معرفی کرد.

این تلویزیون هنوز برای فروش آماده نیست ، اما یک گزینه جالب برای نمایشگرهای مبتنی بر Quantum Dot (QLED) ارائه می دهد.
Realme اولین تلویزیون هوشمند جهان را با فناوری SLED معرفی می کند
.

SLED در یک تلویزیون ۵۵ اینچ برای اولین بار ارائه خواهد شد. نوع جدید پانل ۱۰۸٪ از طیف رنگی NTSC را پوشش می دهد ، اما میزان نور آبی را با نظارت TÜV Rheinland، تحت کنترل خواهد داشت.

SLED چیست؟
نگاهی تازه به فرمول LCD است که عمده ترین نوآوری در نور پس زمینه است. نور پس زمینه معمولاً سفید است ، سپس از طریق فیلترهای RGB تغذیه می شود تا مثلث رنگ ایجاد شود.

در مورد SLED چنین نیست - در نور پس زمینه از LED های قرمز ، سبز و آبی برای ایجاد سه گانه (مثلث) استفاده شده است. با این حال ، این هنوز هم یک LCD است ، به این معنی که حاوی قطبش دهنده ها (پولاریزاسیون) و یک لایه کریستال مایع است.

این تکنولوژی با QLED نیز متفاوت است ، که با نور پس زمینه آبی شروع می شود و از نقاط کوانتومی استفاده می کند که نور آبی را جذب می کنند و قرمز یا سبز منتشر می کنند. سپس لایه LCD به کنترل میزان نوری که از هر پیکسل عبور می کند کمک می کند.

با این حال ، هدف فقط به دست آوردن هرگونه نور قرمز ، سبز و آبی نیست ، بلکه دستیابی به طول موج مطلوب برای هر رنگ است. این امر به ارائه طیف وسیع تری از رنگ کمک می کند و کیفیت کلی تصویر را بهبود می بخشد.

Realme معتقد است که SLED رویکرد بهتری نسبت به QLED برای حل مسئله است. رقبایی مانند سامسونگ و وان پلاس از قبل تلویزیون QLED را در بازار هند دارند ، این تلاش Realme برای غلبه بر آنهاست.
..