نوکیا در حال رقابت با غول های صفحه نمایش است ... یک تلویزیون هوشمند با سیستم اندروید

۱۳۹۹/۹/۲۸
نوکیا با غول های صفحه نمایش هوشمند وارد رقابت شده و از تلویزیون هوشمند جدیدی با صفحه نمایش ۴۳ اینچی ، مبتنی بر سیستم عامل Google Android و مجهز به هدفون JBL ، با پشتیبانی از محتوای 4K ، فناوری HDR10 و فناوری Chromecast رونمایی کرد.

این شرکت فنلاندی توضیح داد که تلویزیون جدید با کیفیت فوق العاده بالا 4K کار می کند و صفحه نمایش با نرخ تازه سازی تصویر ۶۰ هرتز و روشنایی ۳۰۰ نیت با نسبت کنتراست ۱:۱۱۰۰ و زاویه دید ۱۷۸ درجه کار می کند و دارای قابلیت ارتقاء محتوا به وضوح 4K و پشتیبانی از MEMC ، HDR10 و Dolby Vision می باشد.
نوکیا در حال رقابت با غول های صفحه نمایش است ... یک تلویزیون هوشمند با سیستم اندروید
.

این تلویزیون علاوه بر دسترسی به شبکه بی سیم WLAN ، به سیستم عامل Google Android ۹.۰ و دستیار صوتی Google Assistant متکی است و از طریق فروشگاه Google Play برنامه هایی مانند YouTube و Netflix بدون نیاز به دستگاه جداگانه ای مانند Amazon Fire TV Stick 4K قابل بارگیری و استفاده است.

بسته تجهیزات فنی تلویزیون هوشمند جدید شامل یک پردازنده چهار هسته ای CA53 با سرعت ۱ گیگاهرتز با ۲.۲۵ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه فلش است.

تلویزیون جدید نوکیا از سه طرف دارای طراحی شیک با بلندگوی ۲۴ واتی JBL در پایین و پشتیبانی از فناوری Dolby Audio و DTS True Surround است.
..