۴ تا از محبوب ترین تلویزیون های هوشمند سال ۲۰۲۰ برای خرید

۱۳۹۹/۱۰/۲۳
تلویزیون های هوشمند چیزی فراتر از یک ابزار فقط برای نمایش محتوای صوتی و تصویری شده اند ، زیرا به شما امکان می دهد به تمام ویژگی های هوشمندی که انتظار می رود هنگام سرگرمی در خانه باشید دسترسی پیدا کنید ، مانند: دسترسی به برنامه های از قبل بارگیری شده ، پشتیبانی از دستیارهای صوتی مجازی ، و بسیاری از ویژگی های هوشمند دیگر.

بنابراین ، خواه بخواهید یک صفحه تلویزیون هوشمند بخرید ، یا بخواهید نمونه دیگری را در اتاق نشیمن ارتقا دهید ، بیش از یک مدل متناسب با نیاز شما وجود دارد و ما در این مقاله جزئیات ویژگی ها و مشخصات فنی آن را توضیح می دهیم تا به شما کمک کند مدل مناسب خود را انتخاب کنید.
۴ تا از محبوب ترین تلویزیون های هوشمند سال ۲۰۲۰ برای خرید
.

در زیر با ۴ تا از برجسته ترین تلویزیون های هوشمند مناسب برای خرید در سال ۲۰۲۰ آشنا خواهیم شد:

۱- سری تلویزیون های سامسونگ TU8000:
سری Smart TV TU8000 سامسونگ با داشتن اندازه های مختلف از ۴۳ اینچ تا ۸۵ اینچ ، یکی از بهترین صفحه های هوشمند مقرون به صرفه به حساب می آید و با پردازنده Crystal 4K به روز شده که از هوش مصنوعی برای بهینه سازی خودکار تنظیمات تصویر و صدا برای بهترین تجربه مشاهده ممکن استفاده می کند و یکی از بهترین صفحه نمایش های هوشمند محسوب می شود.

کنترل از راه دور پشتیبانی از صدا حاوی برنامه های Bixby و Alexa است که قبلاً یکپارچه شده اند و با دستیار صوتی Google کار می کند و سیستم عامل جدید Tizen علاوه بر برنامه Samsung TV Plus که به شما امکان دسترسی به آن را می دهد.

همچنین می توانید از AirPlay2 یا Miracast از طریق تلفن هوشمند ، مستقیماً به صفحه نمایش محتوای تلفن هوشمند خود را پخش کنید. علاوه بر این ها، ویژگی داخلی V-Chip که به شما امکان می دهد کنترل والدین را برای جلوگیری از تماشای نمایش ها و فیلم های تلویزیونی نامناسب توسط کودکان، تنظیم کنید.

۲- تلویزیون TCL 43S425:
وقتی بخواهید صفحه تلویزیون جدیدی را بخرید پایبند بودن به بودجه ممکن است دشوار باشد ، اما تلویزیون TCL 43S425 این کار را کمی راحت تر می کند ، زیرا فقط با پرداخت ۲۵۰ دلار می توانید با پلت فرم Roku یک صفحه نمایش 4K عالی داشته باشید.

برنامه Roku تلفن هوشمند یا رایانه لوحی شما را به یک کنترل از راه دور مجهز به صدا برای مرور آسان و جستجو تبدیل می کند ، یا می توانید برای کنترل صوتی گسترده صفحه را به بلندگوی هوشمند Amazon Echo یا Google Home متصل کنید.

این صفحه نمایش علاوه بر درگاه USB دارای سه پورت HDMI و بلندگوهای دوتایی است که از فناوری Dolby Digital Plus برای پخش صدا در اتاق بدون نیاز به هیچ دستگاه صوتی اضافی پشتیبانی می کند.

۳-TCL 40S325:
صفحه های تلویزیون با ابعاد کوچک برای فضاهای محدود ایده آل هستند ، مانند: اتاق خواب و اتاق نشیمن کوچکتر ، و TCL 40S325 از پلت فرم Roku استفاده می کند تا به شما امکان دسترسی به همه برنامه های جریان مورد علاقه خود مانند YouTube ، Hulu و Pandora را بدهد.

همچنین می توانید دستگاه های تلفن همراه خود را با استفاده از برنامه Roku تنظیم کرده یا تلویزیون خود را به Google Assistant یا بلندگوی هوشمندی که از الکسا برای کنترل صدا پشتیبانی می کند متصل کنید و این صفحه دارای سه پورت HDMI و یک پورت USB برای اتصال دستگاه های ذخیره سازی خارجی است.

۴-Hisense H8G:
Hisense H8G یکی از مقرون به صرفه ترین صفحه نمایش های هوشمند برای افرادی است که بازی های الکترونیکی انجام می دهند در نظر گرفته می شود ، زیرا دارای وضوح تصویر 4K ULED با پشتیبانی از فناوری Dolby Vision HDR برای تصاویر واقعی تر است.

این صفحه نمایش با یک قاب فوق العاده نازک برای یک تجربه متمایز از بازی ارائه می شود و بلندگوهای دوگانه با فناوری Dolby Atmos برای تولید صدای فراگیر مجازی و بدون بلندگوهای اضافی کار می کنند و با پردازنده کاملاً جدید Hi-View کار می کنند.

سیستم عامل Android TV همچنین دارای یک حالت اختصاصی بازی است که هنگام روشن شدن کنسول شما به طور خودکار تشخیص می دهد تا نرخ تازه سازی را بهبود بخشد و تأخیر را به منظور ارائه بهترین تجربه هنگام انجام بازی ها کاهش دهد.
..