تلویزیون هوشمند Huawei با دوربین پاپ آپ

۱۳۹۹/۹/۱۳
همزمان با عرضه پرچمدار گوشی های هوشمند سری Huawei P40 خود در چین، هوآوی از جدیدترین تلویزیون هوشمند خود (Huawei Smart TV X65) در تاریخ ۸ آوریل رونمایی کرد. این شرکت پس از ارائه تلویزیون Huawei Smart Screen V75 ، با ابعاد 75 اینچ در نوامبر ۲۰۱۹ بخش تولید تلویزیون های هوشمند خود را راه اندازی کرد.
تلویزیون هوشمند Huawei با دوربین پاپ آپ
.

غول فناوری چینی هواوی ، مانند بسیاری دیگر از تولیدکنندگان بخش تلفن های هوشمند ، فراتر از محصولات اصلی مصرفی خود قدم گذاشته و قصد دارد جایگاه مهمی در دنیای تلویزیون های هوشمند بدست آورد.

در مورد ویژگی ها و مشخصات مورد انتظار تلویزیون توضیحاتی ارائه شده که نشان داده اند انتخاب بسیار خوبی برای صفحه نمایش بزرگ است و این تلویزیون با یک صفحه نمایش ۶۵ اینچ OLED با وضوح 3840 در 2160 پیکسل همراه با سنسورهای پیشرفته چند کاناله برای تنظیم رنگ صفحه نمایش و سرعت ، اولین تلویزیون OLED این شرکت است.

در زیر صفحه نمایش ۱۴ صدای بلندگو وجود دارد که یک سیستم صوتی متمایز را برای بیننده فراهم می کند و تلویزیون می تواند با ارسال امواج صوتی ساختار فضایی اتاق را که در آن قرار دارد به طور هوشمند تعیین کند تا ساختار اتاق را کشف کند و این به تولید یک مدل میدان فضای مجازی کمک می کند.

و همانطور که قبلاً شایعه شده بود ، هواوی ممکن است تلویزیون هوشمند را به یک دوربین پاپ آپ ۲۴ مگاپیکسلی با زاویه بسیار گسترده و دارای هوش مصنوعی مجهز کند ، تا بتواند برای تماس های ویدیویی از تلویزیون استفاده شود.

(Huawei Smart TV X65) می تواند با سیستم عامل (Hongmeng OS) که این شرکت چینی برای دستگاه های هوشمند خود توسعه داده است ، اجرا شود و همچنین انتظار می رود که با استفاده از دوربین دارای یک روش منحصر به فرد برای کنترل تلویزیون بدون استفاده از دستورات صوتی یا کنترل از راه دور و با استفاده از اشاره، باشد.
..