تلویزیون LG GX OLED می تواند تلویزیون رویایی شما باشد!

۱۳۹۹/۹/۶
وقتی اصطلاح تلویزیون رویایی به ذهن خطور می کند ، نظر شما چیست؟ صفحه ای که بتواند هر محتوایی را نمایش دهد ؟ صفحه ای که تجربه بازی حرفه ای را ارائه می دهد؟ بهترین صدا و تصویر؟ صفحه نمایش هوشمند؟
رویاهای هر شخص در مورد یک تلویزیون رویایی ممکن است متفاوت باشد ، اما همه موافقت خواهند کرد که صفحه نمایشی که همه چیز مورد نیاز کاربران را در یک مکان فراهم می کند واقعاً یک صفحه نمایش رویایی است. تلویزیون ال جی GX 65 OLED، تمام آنچه را که آرزو داشتیم داشت و فکر می کرد می تواند صفحه رویایی همه باشد.
تلویزیون LG GX OLED می تواند تلویزیون رویایی شما باشد!
. در اینجا چند ویژگی این تلویزیون هوشمند ال جی را بررسی می کنیم.

صفحه نمایش بزرگ OLED
صفحات OLED به دلیل کیفیت بالای رنگ ، زاویه دید ، پاسخگویی و صرفه جویی در مصرف انرژی ، به صفحه نمایش اصلی تلفن های پیشرو و بسیاری از گوشی های میان رده تبدیل شده اند . این گستردگی، که آن را برای بسیاری از افراد در تلفن های هوشمند خود به اولین انتخاب تبدیل کرده است ، یافتن آن در تلویزیون به سختی امکان پذیر است ، زیرا تعداد محدودی از شرکت ها تلویزیون های OLED را ارائه می دهند. هنگام جستجوی یک صفحه نمایش بزرگ دشوارتر نیز می شود ، این همان چیزی است که باعث تمایز صفحه های LG GX OLED می شود که از 55 اینچ شروع و تا 77 اینچ ادامه دارد و کیفیت تصویر نمایش داده شده را حفظ می کنند.

4K به طور مداوم
اولین سوالی که بسیاری از مردم هنگام خرید دستگاههایی که از رزولوشن 4K پشتیبانی می کنند ، می پرسند "محتوای 4K برای خرید این تلویزیون کجاست؟ " شاید از این سوال تعجب کرده باشید: YouTube و سرویس های پخش آنلاین پر از محتوای با کیفیت بالا است که ممکن است بیش از 4K باشد.
اعضای خانواده شما لزوما پیرو دائمی محتوای خارجی نیستند ، که این باعث می شود چنین ویژگی لزوماً برای آنها مهم نباشد. اینجاست که ویژگی ارتقا سطح 4K ارائه شده توسط سری LG GX OLED برجسته است.به لطف پردازنده AI α9 Gen3 ، دستگاه های LG می توانند بدون ایجاد مزاحمت برای بیننده ، هرگونه محتوای نمایش داده شده را به صورت فوری به محتوای با کیفیت بالا تبدیل کنند.

هوش واقعی
تلویزیون های خانواده LG GX OLED با سیستم webOS ارائه شده توسط ال جی که مخصوص تلویزیون های هوشمند ارائه می شوند. این سیستم به کاربران امکان می دهد تا تلویزیون را از طریق Magic Remote به صورت ماوس کامپیوتر ، کنترل صدا و کنترل از طریق برنامه های تلفن هوشمند و دستیار شخصی کنترل کنند.
پشتیبانی از دستیار شخصی به کنترل تلویزیون وابسته نیست ، زیرا دستگاه های این سری به طور پیش فرض از دستیار Google و Alexa پشتیبانی می کنند ، از این طریق می توانند بقیه دستگاه های خانه هوشمند را کاملاً کنترل کنند. این دو دستیار قطعاً بقیه مزایای دستیار شخصی را ارائه می دهند.
پردازنده تلویزیون که رزولوشن محتوا را به 4K می رساند ، می تواند کارهای بیشتری را انجام دهد ، زیرا قادر است محتوای نمایش داده شده در صفحه را تشخیص داده و تنظیمات را برای دستیابی به بهترین تصویر ممکن بدون نیاز به تغییر حالت تصویر توسط کاربر انجام دهد ، بنابراین تنظیمات مربوط به زمین فوتبال مانند تنظیمات زمین تنیس یا مانند فیلم نیست. . همین کار برای تنظیمات صدا هم تکرار می شود.

بهتر از مانیتورهای بازی
متأسفانه نمی توان به تلویزیون های موجود در بازار به عنوان مانیتور بازی اعتماد کرد ، زیرا فاصله آنها با نیاز بازیکنان بسیار زیاد است. سری LG GX OLED برخلاف آنچه انتظار می رفت موفق شد هر آنچه تلویزیون هوشمند و صفحه نمایش اختصاصی بازی ارائه می دهند را ارائه دهد.
ابتدا ، صفحه نمایش از نرخ تازه سازی تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند و در صورت عدم استفاده از آن در بازی ها یا نمایش محتوای با نرخ تازه سازی کمتر ، از نرخ تازه سازی متغیر پشتیبانی می کند. در مرحله دوم ، صفحه نمایش ۱ میلی ثانیه پاسخ می دهد. سومین و مهمترین مورد پشتیبانی از G-Sync و Free Sync است.
داشتن یک صفحه نمایش بزرگ 4K OLED ، رنگ های درخشان ، صدای عالی ، زاویه دید گسترده ، نرخ تازه سازی بالا و زمان پاسخگویی کم، استثنایی است.

هر محتوایی را تماشا کنید
بدترین چیزی که ممکن است هنگام داشتن صفحه ای از این دست تجربه کنید ، عدم امکان فعال سازی هر محتوایی بر روی آن است ، اما خوشبختانه برای دارندگان آن ، امکان این امر تقریباً غیرممکن است.
سری LG GX OLED فروشگاه اختصاصی و پر از برنامه را برای سرویس های پخش ویژه مناطق مختلف جهان از جمله برنامه های مقصد خاورمیانه ارائه می دهد. این تلویزیون ها همچنین دارای یک مرورگر است که می تواند محتوای هر وب سایت را نمایش دهد.این تلویزیون همچنین از طیف گسترده ای از ورودی ها ، تا ۱۴ پورت از ۹ نوع مختلف ، علاوه بر WIFI و بلوتوث پشتیبانی می کند.
اتصال تلفن های هوشمند نیز مانعی نخواهد داشت ، برخلاف پشتیبانی Mirror Link برای گوشی های اندرویدی ، این سری از Apple AirPlay 2 پشتیبانی می کند.

بخشی از بنیاد خانه
وجود یک صفحه نمایش ۵۵ اینچ ، ۶۵ اینچ یا ۷۷ اینچ در خانه چیزی نیست که بتوان آن را پنهان کرد ، خصوصاً در صورت خاموش بودن ، زیرا در صورت قرار گرفتن روی میز یا دیوار فضای زیادی را اشغال می کند.
با داشتن دستگاه LG GX OLED این مشکل را احساس نخواهید کرد ، وقتی تلویزیون را روی دیوار نصب می کنید ضخامت تلویزیون ۰.۸ سانتی متر خواهد بود زیرا بسیار نازک است. این تلویزیون همچنین از روشی به نام حالت گالری پشتیبانی می کند که تلویزیون را به یک قاب عکس دیجیتالی تبدیل می کند در خانه تبدیل می کند، انگار که بخشی از اسباب منزل باشد.
..