۵ راه برای نمایش صفحه تلفن خود در تلویزیون

۱۳۹۹/۱۰/۱۲
گاهی اوقات تماشای محتوای بصری تلفن همراه با دوستانتان، با نمایش آن در صفحه تلویزیون و دیدن آن را در صفحه بزرگتر به جای صفحه تلفن می تواند جالب باشد.

اگر کاربر Android هستید ، گزینه های زیادی مانند ویژگی های داخلی و برنامه های شخص ثالث در اختیار شما قرار می گیرد.
۵ راه برای نمایش صفحه تلفن خود در تلویزیون
.

۱- Chromecast
اگر دستگاه داخلی Chromecast یا Smart TV دارید ، بهترین راه این است که ابتدا بررسی کنید آیا برنامه ای که می خواهید در تلویزیون تماشا کنید از انتخاب برنامه پشتیبانی می کند یا خیر. برنامه های پشتیبانی شده شامل Netflix ، Hulu ، HBO Now و Google Photos هستند.
پس از آن ، مطمئن شوید که دستگاه شما به همان شبکه Wi-Fi متصل است که تلویزیون به آن متصل است ، سپس روی نماد ارسال در برنامه کلیک کنید و دستگاه سازگاری را که می خواهید به آن بفرستید انتخاب کنید.
این گزینه برای برنامه هایی با محتوای دارای کپی رایت، ایده آل است.

۲- برنامه Smart View
تلفن های سامسونگ متعلق به سری Galaxy با وجود یک برنامه پیش فرض به نام "Smart View" متمایز می شوند که به شما امکان می دهد از تلفن هوشمند خود به تلویزیون متصل شده و به اشتراک بگذارید. این برنامه از اکثر تلویزیون های هوشمند پشتیبانی می کند.
هنگامی که برنامه را باز کردید ، به طور خودکار تلویزیون های سازگار را جستجو می کند ، بنابراین تلویزیون خود را انتخاب کنید ، سپس با استفاده از کنترل از راه دور اجازه دهید Smart View فعال شود.
پس از باز کردن برنامه Smart View ، می توانید به تصاویر ، فیلم ها و موسیقی های موجود در تلفن هوشمند خود دسترسی پیدا کنید و محتوای دلخواه را روی صفحه تلویزیون نمایش دهید.

۳- کابل HDMI
اگر دستگاه سازگار با Chromecast ندارید یا تلفن سامسونگ ندارید ، می توانید از کابل HDMI برای اتصال تلفن خود به صفحه تلویزیون استفاده کنید و نوع کابلی که انتخاب می کنید بستگی زیادی به نوع تلویزیونی که به آن متصل هستید بستگی دارد.

۴- آداپتور USB-C به HDMI
اگر تلفن شما دارای پورت USB-C باشد ، می توانید از این آداپتور استفاده کنید ، آداپتور را به تلفن خود متصل کنید ، سپس یک کابل HDMI را به آداپتور وصل کنید تا به صفحه تلویزیون متصل شوید ، تلفن شما نیاز به پشتیبانی از حالت HDMI Alt دارد که به دستگاه های قابل حمل امکان پخش ویدئو را می دهد.

۵- برنامه های شخص ثالث
بسیاری از برنامه های شخص ثالث وجود دارد که به شما امکان می دهد محتوای تلفن Android خود را روی صفحه تلویزیون نمایش دهید، مانند LocalCasts و Plex، این برنامه ها به شما امکان می دهد موسیقی ، عکس یا فیلم خود را در صفحه هر تلویزیون هوشمندی پخش کنید.
..